czwartek, 15 stycznia 2009

Agata

Cześć!


Ja nazywam się Agata i jestem w grupie ( zespole) G.A.Ł.K.A.
Jeśli chodzi o zainteresowania to jest ich wiele, a jedno z nich,
dość nietypowe- motocross, inne to np: muzyka, taniec...
Lubię chodzić do szkoły, ale gdyby jeszcze nie było sprawdzianów,
kartkówek i prac domowych...
Wolny czas najczęściej spędzam ze znajomymi lub przy komputerze, rozmawiając
na gadu-gadu, zbierając informacje potrzebne do prac domowych, czy przerabiając zdjęcia.
Ostatnio przeczytałam książkę pt. "Warto marzyć",
którą mogę polecić wszystkim w moim wieku mniejwiecej
( a mam około czternastu lat)
Moimi ulubionymi przedmiotami w szkole są: polski, matematyka, biologia i WF.
Jestem w pierwszej klasie PG i trafiłam w niej na bardzo fajnych ludzi,
podobnie jak w grupie G.A.Ł.K.A.
Jednymi z miejsc, które kocham jest oczywiście mój dom, ale także morze latem,
czy góry, ale tylko zimą bo tylko wtedy jest jak jeździć na nartach.


Hmmm... i to chyba na początek wystarczy (;



pozdrawiam, Agata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz