czwartek, 15 stycznia 2009

Anula

Mam na imię Ania. Moje najlepsze kumpelki mówią do mnie ANULA. Lubię to, bo to bardzo sympatyczne. Chodzę do PG 16 w Białymstoku i uczę się w IIIc. Jest to naprawdę fajna i zgrana klasa Należę do zespołu G.A.Ł.K.A. Tytuł naszego bloga wydaje się odbiegać od nazwy, ale to tylko pozory. Mamy taki, a nie inny tytuł bloga gdyż każdy z nas jest inny i każdy wnosi coś od siebie do zespołu.
Jeśli mowa o moich zainteresowaniach to lubię:
-Pływanie
-Piłkę nożną
-Zwierzęta
-Psychologię
-Gry komputerowe i online

-Jazdę na deskorolce
Niedawno przeczytałam książkę, a właściwie poradnik pt. „Perfekcyjna Pani Domu” A. Terner. Bardzo mi się spodobała, gdyż moim zadaniem zawiera spis rad przydatnych w każdym domu i w prosty, uporządkowany sposób pomaga dbać o swoje lokum. Jest to książka z której wiedzę mogą czerpać nastolatki jak i dorosłe osoby.
Z Internetu i komputera korzystam nie tylko by grać, ale także uczyć się. Najczęściej poszukuje tam odpowiedzi na konkretne zagadnienia, ale lubię też wejść na stronę i poczytać o różnych rzeczach, np. o psychologii lub astrologi…





To na razie tyle.





Pozdro!
To mój śliczny kiciuś. Siedzi na moim monitorze, obserwuje jak gram i oczywiści PRZYNOSI SZCZĘŚCIE! Kot w worku. Hehe w torbie!
Przytul misia! Kicia-Pysia.


Wiem, że powinnam zamieścić na blogu moją pracę plastyczną , ale nie mam talentu. Postanowiłam więc oszczędzić sobie i wam tę wątpliwą przyjemność oglądania moich bazgrołów. Ale żeby nie było.. Zamiast pracy plastycznej zamieszczam wiersz.
Oto On:
Być sobą

Są w życiu momenty,
gdy nie wiesz co robić masz,
jaka jest tak naprawdę Twoja twarz
kim tak naprawdę chcesz być,
kim jesteś i którą drogą masz iść?
Wtedy jedno jest rozwiązanie
Przed lustrem stając zadaj to pytanie
Bo w oczach i sercu odpowiedź się kryje
i ogromne ma szczęście kto ją odkryje
Chodź niby nie tajemnicą powinna być
To czasem lubi przed nami się kryć
I pozytyw to jej – nie wada
bo kto swe wnętrze odkryje i zbada
Ten zdołał swą duszę i serce poznać
I wie już teraz jak sobą pozostać

2 komentarze: